Ultrák

Friss topikok

  • Borsii: Lehet látni,h ezt mikor írtam ;) Jó régen,azóta sokat fejlődőt minőségileg! (2009.08.03. 22:39) Magyar Ultrák
  • leon, a proli: szerintem tök jó, hogy értelmi fogyatékosként blogolsz, csak így tovább! (vagy nem magyar anyanyel... (2009.02.26. 21:59) Fradi meccs előtt pár lila ablak bánta
  • mizo: MINDEN MAGYAR ULTRA ÁLJON A DUNASZERDAHELY MELLÉ!!!! (2008.11.07. 09:37) Magyar himnusz a szlovák meccs előtt
  • Zsu: Felvidéki magyar vagyok, ráadásul dunaszerdahelyi. Pozsonyi másodéves egyetemistaként még csak egy... (2008.10.25. 19:16) 'Üsd a magyart!' - pozsonyi rigmusok a DAC ellen
  • Artur: A ferencváros nagyon jó és minden hol ott leszünk!!! De hálistennek a lilák is nagyon várják hogy ... (2008.10.07. 09:27) Kezdet!

Utolsó kommentek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

IndaFotó képek

2008.06.22. 14:57 Borsii

Tömeges hatósági magyar verés Felvidéken

Az eset 1992-ben történt, de megeshetett volna akár tegnap is és megeshet akár holnap is, és így lesz ez addig, amíg ilyen politikusok vezeti az országot, mint amilyenek tették az elmúlt 63 évben, vagy amíg nem tudjuk mi megszervezni hatékonyan a magyarok védelmét. Alatta az egyik résztvevő beszámolója (javítatlanul).

személyesen éltem át hisz ott voltam én is! 19 éves voltam akkor, és a barátaimmal, illetve egyikük szüleivel közösen mentünk ki a meccsre! már a határt átlépve elkezdődött minden, megálltunk a kocsival és a szlovákok kövekkel dobáltak meg bennünket, miközben pénzt próbáltunk beváltani! amikor odértünk a meccs szinhelyére, már a rendőrök illetve az állarcososk rángattak ki bennünket a kisbuszból, és ütöttek vertek bennünket mig a stadionba be nem értünk. elkezdödött a meccs, és vele együtt a második felvonás, újjabb álarcososk jöttek és ütöttek ahol értek bennünket, próbáltam menekülni, amikor az egyik ütött hátulról, és másik kettő oldalról, lerántottak a földre, és a kezemre tapostak, azonnal eltört a kézfejem, és 2 ujjam! a barátom szülei próbáltak kimnekiteni bennünket, de kevés sikerrel hisz az apját, és az édesanyját is nagyon megverték, gabi néni, sikitva kiabált hogy nem lát, annyira szétverték a fejét gumibottal és viperával, hogy mindkét szeme beduzzadt, és részlegesen megvakult, a vérömleny akkra roncsolódást okozott hogy a bal szemével több hónapig nem látott!!!! megjegyzem, a barátaim közül én voltam a legidősebb, 19 éves, a többiek 15-és 18 között, nem tudom milyen veszélyt jelenthettünk nekik, de mindegyikünk hetek mulva is a sérüléseikel dokihoz jártunk, a hátamon nem volt bőr, mert lerugdosták róla, sivra menekültünk ki a stadionból az autóhoz, és irány haza!!!!! azta kicsit megnőttem, és mindent megteszek azért hogy az összes szlovák f.....nak megháláljam ahol, és amikor csak tudom!!!! és ma már én vigyorgok rájuk olyan gunyosan miután szétcsavarva fekszik előttem, ahogy tették ők akkor velünk gyerekekkel, és sok más ártatlan emberrel!(kuruc.info)

 

Borsi

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mecstortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr20533655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi 2008.07.27. 02:30:24

Ez undoritó a szlovákoktol mondjuk ugymond Magyar gyülölet náluk már hagyomány mert ahogy hallotam nem tudom mi igaz belöle da a szolvákokat állitólag ugy tanitják az iskolába hogy szlovákia már létezett csak a Magyarok elvették és ők meg sikeres modon vissza szerezték és ez álatal utálják a Magyarokat ha ez nem igy van akor valakitöl kérek felvilágositást köszi

Borsii · http://szentkoronaradio.com 2008.07.27. 10:45:09

Szia

Az nagyon is undorító volt!!! Az a baj ,h semmi nem történt az incidens után!
Beszéltem olyannal aki kint volt és ő mondta ,h a kormány is foglakozott az üggyel még a FIFa is de az ég világon semmi nem lett max kitiltás a csapatnak a kupaporodról!

Hát én sajnos nem tudok adni mivel nem hallottam ilyenről de a mocskos szlovákokból minden kitelik!
süti beállítások módosítása